Nyári munka

Na, ez lészen az első értelmes(?) post az új blogon.:D Kezdjük.:)

Tegnap nem tudom mikor és hogyan, de eszembe jutott, hogy jelentkezni kellene nyári munkára. Tavalyú gy jártam, hogy már nem jutott semmi.:S Szóval most még bőven időben vagyok.:D Remélem sikerül ez a nyavalyás nyelvvizsga, meg az érettségi is minél jobb lesz. Az egyetem* úgysem jön össze, de ha lenne is rá esély, akkor is dolgozni kellene nyáron. Meg ugye nem csak nyáron.:D

Egyébként nem kicsit ki vagyok bukva az angolra. Ilyen érdekes hullámok jönnek rám.:D Kb. két napig imádom, mindent megtennék az egyetemért, aztán meg órák alatt elmegy az egésztől a kedvem és a Tiszának mennék. (na jó, nem:) Aztán folytatódik elölről. Durva…

Már nem látom értelmét az egésznek. konkrétan úgy állunk, hogy még 7 témakör van hátra, illetve szűk két hónap. Emellett a nyelvtant is nagyon nyomni kéne, meg mindent. Egy kicsit kétségbe vagyok esve.:(

Na igen, egyetem. Állítólag holnap lesz nyílt nap…szombaton. Szerintem kizárt dolog. Én csütörtökre emlékszem, de az egyik osztálytársam esküszik rá, hogy holnap lesz. Majd meglátjuk. XD

Inkább elmondom, hogy milyen nyári munkát szeretnék. Most nem az jön, hogy: “semmit se kelljen csinálni, de fizessenek érte”.:D Valami irodai meló lenne jó, amire jó esélyem van, hisz’ időben jelentkezem. Többi kívánalmam nincs.:P

Júúj, mit találni mikor képet keresni?:O EZT figyelni!:) Csak érdekességként.

Más. Az Omeglés “barátokkal” egy kumma szót nem váltottam napok óta. Csak a hollanddal, de vele sem volt több 20 sornál.:S Így megy.

Hulla fáradt vagyok, leszívott a koránkelés.

Egy kérdés a végére: Szeretnétek, hogy magyarítsam a blogot? (nem értem, miért nem “magyarOSítás”:)

*Egyetem: Szegedi Tudományegyetem Bölcsésztudományi Kar, Anglisztika. (Mily’ meglepő:)

,

  1. #1 by Mebarak on január 15, 2010 - 8:42 du.

    Az angol hullámzásokkal én is így voltam :))) Majd elmúlik :))

    Nyári melót nagyon neház olyat talállni, ahol nem zsákmányolnak ki, de szurkolok neked 😉

    Mellesleg mi van az új témával??? :p Nehogy ez maradjon nekem :pp

  2. #2 by izolis on január 15, 2010 - 8:44 du.

    Szerintem a legnehezebb irodai munkát találni, de hajrá, hátha sikerül, még időben vagy eléggé 🙂 Nem fizetnek rosszul pincérnek, bárosnak meg hasonló vendéglátós szakmákban igaz itt elég nagy hátrány, hogy sokszor éjjel is kell dolgozni. Azt hiszem lemaradtam arról, hogy hova szeretnél egyetemre menni?, nem vágom..:P Amúgy meg szerintem nem magyarítás, hanem magyarosítás a helyes 🙂 Nekem mindegy, mindkettő világos, de talán egy magyar blog esetében úgy a helyes és szép ha magyarul szólal meg minden. 😀

  3. #3 by Robi on január 15, 2010 - 8:46 du.

    Jajj, nagyon remélem!:P Bár most már mindig az lesz, hogy: “Ha Mebaraknál elmúlt, Nálam is el kell múlnia!” XD

    Biztos így van, de most már nagyon akarok valamilyet.:)

    Az új téma még ki sincs választva. Tegnap nem volt rá időm. Most is az előbb értem haza.:S Külön angol volt.

    Holnap próbálok valamit kitalálni.:)

  4. #4 by Vivi on január 16, 2010 - 2:02 du.

    Nekem két ismerősöm hagyta ott az anglisztika/amerikanisztika szakot.Én is gondolkoztam rajta,de lebeszéltek.Csalódtak benne nagyon sokan,a másik oldal meg nem érezte elegendőnek az angol tudását.De szurkolok neked,te ügyes vagy. 🙂 Magyarosítás,mindegy.A te blogod. :)Nekem jó így is,úgy is.

  5. #5 by Robi on január 16, 2010 - 2:33 du.

    Nem mondod komolyan?:O Én sem érzem elegendőnek a tudásom.:S Sőt, a pontom sem lesz meg. Ennek ellenére azért megpróbálom.:D Ha sikerülne, nem hiszem hogy csalódnék, hisz’ szerintem eléggé fanatikus vagyok ahhoz, hogy végigvigyem. (Vagy nem…XD)

  6. #6 by Vivi on január 16, 2010 - 7:47 du.

    Egyik ismerősöm fél év után hagyta ott a szegedi amerikanisztikát.Utána elment dolgozni,meg angolozott,és 2 év múlva újra beadta a jelentkezését.Ám az egri főiskolára (Eszterházy talán a neve… :S)ugyan úgy amerikanisztikára(vagy anglisztikára 😀 ) és most remekül megy neki. Szóval legyél pozitív,ne legyél olyan negatív mint én!!! 😀

  7. #7 by Tinkmara on január 17, 2010 - 9:34 de.

    A blog legyen olyan, ahogy neked tetszik. Nekem is jó, felesben is. 🙂
    Ne add fel! A hullámzás természetes, mindenkinél máshogy jelentkezik, mást nem csinál vehemenciával egy darabig.

  8. #8 by Robi on január 17, 2010 - 10:56 de.

    Az a gond, hogy ez egy “beépített” téma és nagyon körülményes magyarosítani.:S Majd egyszer.:D Csak legyen annyi időm.

    Próbálok kitartani, például tegnap elkezdtem tanulni, de elment a net és onnantól kezdve használhatatlan voltam.:S Annyira függök a környezeti hatásoktól.:S Ilyenkor mindig eszembe jut a cél…tudod, az a nagy, ahol vagy.:P

  9. #9 by Ziebi on január 18, 2010 - 5:05 de.

    Tényleg ne add fel, a nyelvtudással csak több leszel! 🙂
    A hullámzás meg ilyen..mondanám hogy a korral jár, de nekem még most is van ilyen :DDD

  10. #10 by Robi on január 18, 2010 - 4:25 du.

    Igazatok van, próbálok kitartani, de így már nagyon nehéz, hogy nem is akarja igazán az ember. A nyelvvizsgával kapcsolatban meg úgy döntöttem, hogy sikerülnie kell és kész.:D Nincs más kimeneteli lehetősége a dolgonak.

    Áhh, ne is mondd.XD Ez a hullámzás kb. olyan lehet mint egy terhesség alatt.:S Azért remélem minél hamarabb elmúlik.:)

Hozzászólás